Често Задавани Въпроси


Как мога да получа Логин карта?

Можеш да получиш Логин карта от някои от синдикалните и браншови организации-партньори на Логин Кард България http://loginbulgaria.bg/членове

Нужна ли е регистрация и как мога да  регистрирам Логин картата си?

Не е нужна регистрация. Картата е активна от момента на получаване от картодържателя.

Активна ли е Логин картата ми?

Да.

Имам ли някакви задължения към Логин Кард или трети лица?

Не. Вашата Логин карта ви дава право да пазарувате с отстъпка в търговските обекти на компаниите-партньори. Вие нямате никакви насрещни задължения.

Как мога да ползвам своята Логин Карта?

Отстъпката от цената на стоката или услугата се генерира посредством физическото представяне на картата в търговския обект на партньорската компания и сканирането на Логин баркода. В обектите, където няма четци за сканиране на баркодове, отстъпката се генерира чрез представянето на картата. В определени случаи са възможни отклонения от тези правила поради изисквания на законодателството на Република България (например при ползването на отстъпка при потребляване на електроенергия в условията на свободен пазар на електроенергия) или при пазаруване онлайн (тогава отстъпката се генерира чрез въвеждане на 17 цифрения уникален номер под баркода на обратната страна на картата)

Какво да направя, ако съм изгубил картата си?

Свържи се с нас на info@loginbulgaria.bg , както и чрез контактната форма на уебсайта и ние ще ти изпратим нова. Можете да получите нова карта и от синдикалните и браншови организации-партньори на Логин Кард България http://loginbulgaria.bg/членове

Кога изтича моята Логин карта?

Логин картата е безсрочна.

Къде мога да използвам Логин картата си?

Посети секцията http://loginbulgaria.bg/партньори и виж списъка с нашите партньори, където можеш да използваш своята Логин карта. При покупки на стоки и услуги от търговци в обекти без сканиращо устройство, отстъпката се генерира чрез физическото представяне на Логин картата.

Може ли членовете на моето семейство да използват моята Логин Карта?

Да, Логин картата не е поименна и при използването и не се изисква идентификация.

Забравих да представя Логин картата си в магазина. Как да получа отстъпка?

За съжаление не можете да получите отстъпка ако не представите своевременно картата си при покупка от наш партньор, преди приключване на търговската операция.

Къде мога да видя обектите на Логин Кард, в които мога да пазарувам с отстъпка?

Влез на www.loginbulgaria.bg/партньори  за да видиш пълен и постоянно актуализиращ се списък на партньорските компании на Логин Кард. Също така можете да търсите обекти по бранш/вид в съответните секции на уебсайта.

Какво да направя, ако намеря Логин карта?

Логин картата не е поименна и не съдържа/ не е носител на лична информация. Използвайте я!

Как да се свържа с Логин Кард, ако имам някакви въпроси или коментари?

Виж страницата www.loginbulgaria.bg/контакт

Трябва ли да предоставя свои лични данни?

При получаване на Логин Карта ще бъдете помолени да попълните кратка анкета за Вас с обща информация-пол, приблизителна възраст и т.н. По желание ще можете да включите Ваша контактна информация. Това се прави с цел оптимизиране на програмата от отстъпки и промоции.

Защо е добре да предоставя свой имейл?

Логин Кард и компаниите-партньори ще предоставят периодично допълнителни отстъпки върху определени стоки и услуги извън фиксираните такива. Чрез имейла си ще бъдете уведомявани своевременно за всички горещи оферти на партньорските компании.

Как мога да се отпиша от получаването на имейл съобщения?

Ако не желаеш да получаваш повече съобщения от Логин Кард, моля изпрати празен имейл на admin@loginbulgaria.bg.

Доколко е гарантирана сигурността на предоставените от мен лични данни, доколкото има такива?

Личните данни, събирани чрез анкетни карти, се контролират Логин Кард.  Ние сме регистрирани като администратор на лични данни, съгласно сертификат №  420869 и използваме съвременни технологии за защита на личните данни от неоторизиран достъп и неправомерно използване.